KATEGORIE PRODUKTÓW
Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: marzena200576, dodano: 8 lipca 2019 | 12:45
sklep internetowy: Porcelanaszklo.pl
Transakcja przebiegła pomyślnie i profesjonalnie. Przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona. ...
Przeczytaj opinię
Nick: JF, dodano: 23 maja 2019 | 10:07
sklep internetowy: Porcelanaszklo.pl
Jestem bardzo zadowolona. Jak będą dostępne białe talerze 24 cm Fryderyka zamierzam ...
Przeczytaj opinię
Nick: Szklany, dodano: 19 maja 2019 | 11:32
sklep internetowy: Porcelanaszklo.pl
Suuuuuuper.
Przeczytaj opinię
Nick: Jola, dodano: 14 maja 2019 | 11:26
sklep internetowy: Porcelanaszklo.pl
Profesjonalna obsługa.Po raz drugi zrobiłam zakupy w sklepie porcelanaszkło.pl. Jest ...
Przeczytaj opinię
BESTSELLERY
Zestaw garnków (10el.) GERLACH SUPERIOR

838,00

Reklamacje

 

Reklamcje - e-mail: sklep@porcelanaszklo.pl Tel.: 0048 783 520 889

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE Z KURIEREM DPD:

Na sprawdzenie przesyłki mają Państwo 7 dni od momentu dostarczenia przez kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń skontaktuj się z kurierem. Uszkodzenie prosimy zgłosić na centralę firmy przewozowej DPD pod numerem 22 577-55-55 w celu sporządzanie protokołu szkody. Jeżeli kurier nie przyjedzie w tym terminie prosimy o niezwłoczne zawiadomienie nas.

W  tym przypadku prosimy o informację z opisem uszkodzonego towaru (co zostało uszkodzone oraz czy uszkodzenie zostało zgłoszone na centrali DPD) przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu drogą mailową wraz z numerem zamówienia.

Jeżeli został sporządzony protokół szkody przez kuriera, firma DPD w ciągu 3 dni roboczych przesyła nam elektroniczną wersje dokumentu. Protokół szkody przyśpieszy procedurę reklamacji – dosłania uszkodzonego elementu.

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE Z KURIEREM InPost:

Reklamacja z kurierem Inpost jest analogiczna jak w przypadku firmy kurierskiej DPD. Numer pod który należy zgłaszać uszkodzone przesyłki to 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych) lub za pośrednicwtem formularza REKLAMACJE, który znajduje sie na stronie InPost'u.

 

ZAKUPIONY TOWAR JEST WADLIWY:

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas w przeciągu 2 dni drogą telefoniczną lub mailowo, przysyłając zdjęcia i opis wad, numer zamówienia oraz scan paragonu lub faktury.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest paragon lub faktura.
Jeżeli do produktu była dołączona karta gwarancyjna, możesz złożyć reklamację bezpośrednio u producenta.
  

ZAKUPIONY TOWAR JEST NIEZGODNY Z UMOWĄ:


Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@porcelanaszklo.pl i powinna określać co najmniej:

 

  •          dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację;
  •          zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży;
  •          żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży, chyba że wada jest nieistotna).

 

Sprzedawcy przysługuje prawo zbadania reklamowanego przedmiotu przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.
Czas powiadomienia Klienta o swoim stanowisku przez nasz sklep w wypadku reklamowania niegodności towaru z umową wynosi 14 dni.

Newsletter

Chcesz być na bierząco z ofertą
oraz nowościami w naszym sklepie?

Zapisz się do newslettera!

INFORMACJE O SKLEPIE

"DES YOUNG" Kamila Andrzejewska
Główiew 90, 62-570 Rychwał
Skontaktuj się z nami: 783-520-889
E-mail: sklep@porcelanaszklo.pl

zamknij

Moje konto

Katalog

Dla kupujących

zamknij

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj Close