Użyj kodu rabatowego LUT23 a uzyskasz -5% na wybrany asortyment

(kod został zaktualizowany musiał wystąpić błąd, bardzo przepraszamy za zaistaniały problem)

KATEGORIE PRODUKTÓW
Brak dostępu
BESTSELLERY
Piramida, etażerka 3 poziomowa LUBIANA CELEBRATION
Piramida, etażerka 3 poziomowa LUBIANA CELEBRATION

169,00

Patera etażerka dwupoziomowa  Lubiana Classic Czarny
Patera etażerka dwupoziomowa Lubiana Classic Czarny

239,00

Patera 3 poziomowa BOLESŁAWIEC DEK. 166A GU 1001/814/818
Patera 3 poziomowa BOLESŁAWIEC DEK. 166A GU 1001/814/818

469,00

Piramida, etażerka 2 poziomowa LUBIANA VICTORIA
Piramida, etażerka 3 poziomowa LUBIANA VICTORIA

189,00

Patera etażerka 2 poziomowa  Lubiana Classic Biały
Patera etażerka 2 poziomowa Lubiana Classic Biały

149,00

Patera etażerka trzypoziomowa mosiądz CHODZIEŻ IWONA B013
Patera etażerka trzypoziomowa mosiądz CHODZIEŻ IWONA B013

269,00

Patera etażerka 2 poziomowa  Lubiana Classic Czarny
Patera etażerka 2 poziomowa Lubiana Classic Czarny

159,00

Patera na nodze 24,5 cm  BOLESŁAWIEC DEK. 166A
Patera na nodze 24,5 cm BOLESŁAWIEC DEK. 166A

199,00

Reklamacje

 

Reklamcje - e-mail: sklep@porcelanaszklo.pl Tel.: 0048 783 520 889

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE Z KURIEREM DPD:

1. Na sprawdzenie przesyłki mają Państwo 3 dni od momentu dostarczenia przez kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń skontaktuj się z kurierem. Uszkodzenie prosimy zgłosić na centralę firmy przewozowej DPD pod numerem 22 577-55-55 w celu sporządzanie protokołu szkody. Jeżeli kurier nie przyjedzie w tym terminie prosimy o niezwłoczne zawiadomienie nas.

2. Prosimy o informację z opisem uszkodzonego towaru (co zostało uszkodzone oraz czy uszkodzenie zostało zgłoszone na centrali DPD) przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu drogą mailową wraz z numerem zamówienia i protokołem szkody.

3. Po spełniuniu pkt. 1. i 2. realizujemy reklamację i dosyłamy towar.

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE Z KURIEREM InPost:

Reklamacja z kurierem Inpost jest analogiczna jak w przypadku firmy kurierskiej DPD. Numer pod który należy zgłaszać uszkodzone przesyłki to 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych) lub za pośrednicwtem formularza REKLAMACJE, który znajduje sie na stronie InPost'u.

 

ZAKUPIONY TOWAR JEST WADLIWY:

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas w przeciągu 2 dni drogą telefoniczną lub mailową, przysyłając zdjęcia i opis wad, numer zamówienia oraz scan paragonu lub faktury.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest paragon lub faktura.
Jeżeli do produktu była dołączona karta gwarancyjna, możesz złożyć reklamację bezpośrednio u producenta.
  

ZAKUPIONY TOWAR JEST NIEZGODNY Z UMOWĄ:


Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@porcelanaszklo.pl i powinna określać co najmniej:

 

  •          dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację;
  •          zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży;
  •          żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży, chyba że wada jest nieistotna).

 

Sprzedawcy przysługuje prawo zbadania reklamowanego przedmiotu przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.
Czas powiadomienia Klienta o swoim stanowisku przez nasz sklep w wypadku reklamowania niegodności towaru z umową wynosi 14 dni.

Wzór reklamacji.

Newsletter

Chcesz być na bierząco z ofertą
oraz nowościami w naszym sklepie?

Zapisz się do newslettera!

INFORMACJE O SKLEPIE

"DES YOUNG" Kamila Andrzejewska
Główiew, ul. Porcelanowa 7, 62-570 Rychwał
Skontaktuj się z nami: 783-520-889
E-mail: sklep@porcelanaszklo.pl

zamknij

Moje konto

Katalog

Dla kupujących

zamknij

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj Close